#learningbysharing

ENLLOC COM A CASA

Algunes marques estan apel·lant al confort que sentim a casa per promocionar els seus productes o serveis. Un dels exemples més sorprenents va tenir lloc a New York el passat mes d’agost, quan dues firmes van col·laborar per impulsar una activitat promocional  que ha obtingut molta notorietat. Concretament l’aliança la van fer la plataforma de continguts HBO i l’app de cites Bumble (la competència de Tinder), i la van batejar amb el nom de Stay Home.

El projecte Stay Home consistia en llogar un bloc d’apartaments del centre de la ciutat i decorar-los com pisos moderns i confortables. Mitjançant l’aplicació, les persones que volien fer noves coneixences a la ciutat es van poder trobar en aquests espais on també els esperava una selecció amb el millor d’HBO i còctels i snacks per arrodonir una gran nit amb les noves amistats. Cada nit es van aplegar 65 persones al programa Stay Home, però la llista d’espera superava les 1.200 persones. A més, amb la campanya, HBO va aconseguir transmetre la idea que la comoditat de la teva casa és la mateixa que allà on tinguin HBO.

Comparteix!

Leave a Comment