Furniture Go International. Kick off meeting. Reunió presentació projecte

El projecte, impulsat per vuit clústers europeus i finançat per la Comissió Europea, ajudarà a les pimes a arribar a nous mercats mitjançant la col·laboració i la innovació. El projecte establirà una associació estratègica Europea de Clústers per intensificar la cooperació dins del sector del moble i d’indústries afins, dins de la UE i cap a 4 països internacionals, Estats Units, Canadà, Egipte i Sud- Àfrica.

Furniture Go International (FGOI) és un projecte amb fonaments sòlids i objectius ambiciosos, que començarà a finals de setembre 2021 i tindrà una durada de 3 anys. Està impulsat per vuit clústers de sis països europeus que, per primera vegada, posaran en comú tot el seu coneixement de mercat i la seva experiència per dissenyar activitats d’internacionalització pensades exclusivament per a pimes del sector i 100% orientades a resultats. L’objectiu és oferir eines útils i a mida per abordar mercats de fora de la Unió Europea, en particular, Estats Units, Canadà, Egipte i Sud-àfrica.

Els clústers participants són: TFC-Transylvanian Furniture Cluster (Romania), Habic-Association Clúster of Habitat, Wood, Office and Contract Sector (Espanya), WIC-Wood Industry Cluster (Eslovènia), KCN-Clúster of Czech Furniture Manufacturers (República Txeca ), ICS-Interior Clúster Sweden (Suècia), PWC- PRO WOOD Regional Clúster (Romania), BFC-Bulgarian Furniture Cluster (Bulgària) i HCB-Habitat Clúster Barcelona (Espanya). Entre tots sumen més de 500 empreses, la majoria pimes. Les pimes membres dels clústers estan convidades a l’acte oficial de llançament del projecte (Kick Off Meeting), el 21 d’octubre, a les 11: 00h (Espanya). La trobada s’organitzarà en un format híbrid i els assistents hauran de registrar-se AQUÍ

No t’ho perdis i descobreix tots els avantatges i activitats que s’organitzaran dins del projecte Furniture Go International.

Us hi esperem!

Data

Dj oct. 2021

Temps

11:00 am - 1:00 pm

MÉS INFO

Llegeix més

Etiquetes

HCB
Categories
INSCRIPCIÓ