Canal Contract Hospitality. Mòduls Formatius. 1.Estratègia comercial 2021-22

Propòsit:

Aquest entorn volàtil i canviant ens obliga a adaptar-nos amb efectivitat per créixer i seguir sent rendibles, per això les dinàmiques que exposarem ens ajudaran a crear eines d’acció que dinamitzin les vendes.

Entendrem que:

Aquest canal de venda ens obliga a ser una empresa dinàmica i en constant evolució que actua amb una major adaptabilitat al mercat a qui aplica les seves dinàmiques de treball.

Les xarxes socials són el nou prescriptor i un eficaç activador de l’estratègia comercial.

Dirigit a: Direcció general i Direcció Comercial

Contingut:

1.Funcionament del canal actualment:

  • Tendències de consum

2.Posicionament de la nostra marca:

  • Target client
  • Producte + Servei

3.Treball intern:

  • El co-lideratge transversal

4.El catàleg:

  • Eina dinàmica

5.Xarxes comercials globals

6.Oportunitats de negoci:

  • Sinergies col·laboratives
  • Networking

PONENT: Mireia Cervera, és consultora en estratègies comercials dirigides al canal contract-hospitality. Focalitzada en optimitzar els recursos interns de les empreses i crear dinàmiques de treball transversals a mida, amb l’objectiu de créixer en vendes guanyant visibilitat al seu target potencial i evitant el desgast comercial.

Activitat exlusiva socis HCB

Data

Dj febr. 2021

Temps

12:00 pm - 1:30 pm

MÉS INFO

Llegeix més

Etiquetes

HCB
Categories
INSCRIPCIÓ