
Canal Contract Hospitality. Moduls formatius. 2. Tàctica comercial
Propòsit:
Entendre que tots els departaments sumen en l’acció de venda i podrem crear unes bases per començar a treballar amb enfocament 360º per optimitzar els recursos existents.
Entendrem que:
És un canal que requereix la implicació de tots els departaments i de cohesió en l’objectiu comercial.
Dirigida a:
-Direcció general, Direcció Comercial, Producte, Màrqueting/Comunicació
- Contingut:
1.Aplicació de l’estratègia comercial actual
2.Definició Target del client potencial:
- Les noves BBDD: social-media
3.Objectiu: Producte – Servei
4.Perfil comercial:
- Formació continuada
- Optimització dels equips
5.El catàleg/s:
- ON/OFF Line
6.Oportunitats de negoci:
-
- Aliances estratègiques
- Webinars/workshops
- Associacions
PONENT: Mireia Cervera, és consultora en estratègies comercials dirigides al canal contract-hospitality. Focalitzada en optimitzar els recursos interns de les empreses i crear dinàmiques de treball transversals a mida, amb l’objectiu de créixer en vendes guanyant visibilitat al seu target potencial i evitant el desgast comercial.
Activitat exlusiva socis HCB