#learningbysharing

MARKETING

Potenciar la marca de les empreses de base industrial és un dels reptes del sector de l'hàbitat. Definir estratègies de posicionament on-line, notorietat de marca i xarxes socials.

El sector de l'hàbitat a Catalunya és reconegut per la qualitat dels seus productes, però no disposa de reconeixement de marca com a tal, ni a nivell nacional ni internacional. El repte d'aquest àrea de treball és identificar estratègies per potenciar el reconeixement de marca en el mercat B2C de les empreses industrials, a nivell nacional, així com a nivell internacional. El posicionament de la cadena B2B també és un dels grans reptes, per a aquelles empreses que comencen a treballar en la prescripció.

RESPONSABLE D'ÀREA

BN-Pascal_Llopis_deCosmic

PASCAL LLOPIS

Cosmic

PROJECTES DESTACATS

formació especialitzada

edh

Des del clúster impulsem i organitzem diferents formacions per cobrir diferents necessitats especifiques que tingui cada un dels nostres socis. Un exemple és el curs de Coolhunting, en el que van participar diferents empreses membres del clúster però també estudis d'arquitectura i periodistes del sector. El Coolhunting consisteix en fer prediccions sobre canvis o noves tendències en la forma de consumir.

El curs teòric i pràctic ha estat composat per quatre sessions, des de l'anàlisi, detecció i quantificació de tendències fins a la seva aplicació per disseny de producte. Els nostres col·laboradors experts del sector que han impartit el curs han estat: Pepa Casado, Vicente Sales i Jose Aranda.

intercanvi de coneixement

Grup marketing reunio

Un dels punts de partida de les jornades, activitats o formacions que organitzem del clúster provenen de les reunions del  grup d’intercanvi de coneixement.

El coneixement transversal provinent d’experts de diferents empreses esdevé una de les principals fonts d'inspiració per a la planificació de les activitats que desenvolupa l’HCB.

Les reunions d’intercanvi de coneixement són el punt de partida per identificar nous projectes de col·laboració a partir de la identificació de reptes comuns.