• Les solucions de JUNG incrementen el valor afegit de l’oferta de serveis hotelers, qualsevol que sigui la seva mida o categoria
  • El Control per Veu de JUNG millora molt notablement l’experiència de clients d’hotel amb mobilitat reduïda, invidents, gent gran, etc.
  • Els displays d’hotel, amb targeters i unitats de passadís i habitació, asseguren una comunicació fluïda amb el personal de servei

30 de juny de 2020 – La tornada a la normalitat obligarà a el sector terciari a redoblar els seus esforços d’adaptació als requeriments d’un públic cada vegada més exigent. Per donar suport als hotels, JUNG planteja una oferta completa de solucions que incorpora les últimes tecnologies d’automatització, eficiència i estalvi energètic, digitalització i confort. Però sempre a la mida de les necessitats de cada establiment.

El fabricant alemany de sistemes d’automatització per a hotels, amb els seus més de cent anys d’experiència, afronta el repte ‘post-covid’ plantejant a el sector terciari un doble objectiu. D’una banda, incrementar el valor afegit de la seva oferta de serveis qualsevol que sigui la mida, especialització o categoria de l’establiment. De l’altra, aconseguir la màxima economia i eficiència de les instal·lacions hoteleres independentment de si es tracta d’obra nova, rehabilitacions o reformes. Aquesta doble proposta és conseqüent amb la reconversió de el sector cap a un turisme de més qualitat i poder adquisitiu, ja que permet als establiments millorar el nivell del seu client target.

Incrementar el valor afegit de l’oferta de serveis d’un hotel és sinònim d’assegurar la satisfacció del client. Suposa també proporcionar-li la millor experiència durant la seva estada. Amb aquesta finalitat, JUNG ofereix les unitats de passadís i habitació dels displays d’hotel, així com la seva solució basada en targeters d’habitació. Tots dos dispositius asseguren a l’hoste dos elements bàsics per a una estada satisfactòria: una comunicació fluïda amb el personal de servei i facilitat d’ús i interacció amb els sistemes de l’estada.

I quin millor mitjà per comunicar-se i interaccionar que la pròpia veu? Que l’hoste parli directament a la seva habitació automatitzada perquè pugi o baixi la climatització, apagueu o s’encengui la llum i executi una infinitat d’altres pràctiques funcionalitats, és possible gràcies a l’Control per Veu de JUNG. Aquesta tecnologia suposa un important valor afegit per a l’establiment, ja que també millora molt notablement l’experiència de clients amb mobilitat reduïda, invidents, gent gran, etc.

El confort com a prioritat

La direcció de l’hotel i JUNG comparteixen el mateix objectiu de proporcionar als l’hoste la màxima satisfacció durant tota la seva estada. Una decoració acollidora i la solució a totes les necessitats quotidianes del client són clau en aquest context. Per contribuir a un interiorisme agradable, el fabricant alemany ofereix un disseny uniforme per a tots els seus mecanismes. Entre aquests s’inclou el termòstat per a fan-coil i el teclat amb símbols autoexplicatius. El primer permet a l’usuari seleccionar la temperatura òptima i al seu gust a l’habitació. El teclat, en canvi, agrupa en escenes diferents configuracions d’il·luminació, climatització, etc. disponibles de l’habitació, facilitant així l’elecció més adequada a cada moment.

Però un motiu freqüent d’insatisfacció dels clients internacionals ve de la incompatibilitat dels estàndards de connexió vigents en cada país d’origen. Per solucionar-ho, JUNG disposa d’un portfoli complet amb els diferents endolls de tot el món, que a més poden combinar-se en marcs múltiples. També hi ha solucions per a tots els dispositius multimèdia, ordinadors portàtils, smartphones, tablets, etc. amb sistemes d’endoll, preses d’antena, estacions de càrrega USB, punts d’accés WLAN, etc. Segons sigui el tipus de mecanisme, el fabricant alemany té cura dels requeriments estilístics de l’establiment amb models ‘a la vista’ o discretament ocults sota tapa.

Finalment hi ha alguna cosa més gratificant que la música després d’un llarg dia? La Smart Ràdio de JUNG pot situar-se fins i tot en la paret de la cambra de bany. Permet a l’hoste triar el seu font de so preferida amb només prémer un botó: notícies, ràdio FM o AM, el propi televisor de l’habitació o streaming. Aquest últim, mitjançant Bluetooth Connect, pot reproduir els continguts de l’smartphone de l’usuari.

Intel·ligència per a l’hotel

Com a fórmula per afrontar els nous temps ‘post-covid’, el fabricant alemany ofereix a el sector terciari solucions adaptatives per assolir la màxima economia i eficiència de les seves instal·lacions. Per aconseguir-ho, és essencial connectar el programari de l’hotel i el de control. Aquesta tasca està reservada a cor de sistema: el programari JUNG Visu Pro Hotel. Per exemple, enllaçar les dades de reserves i hostes amb la instal·lació tècnica de l’edifici, permet activar automàticament els perfils de temperatura adequats. Així, l’hoste sempre trobarà la seva habitació a la temperatura perfecta. No obstant això, quan l’estada estigui buida, el sistema desconnectarà climatització o calefacció estalviant energia.

Un altre aspecte important en el dia a dia d’un hotel és la gestió de les activitats dels treballadors. Com en el cas anterior, el programari de control també utilitza els perfils dels clients per fer arribar els seus requeriments a el personal de cuina, neteja, etc. La comunicació es pot realitzar mitjançant panells en llocs específics com magatzems o sales de personal. Però també és possible optar per un control mòbil directament en els smartphones del personal implicat.

Finalment, cal recordar que en un escenari ‘post-covid‘ com el que afronta el sector terciari, l’automatització que proposa JUNG pot ser un actiu important també. És un complement a les mesures higièniques obligades per les autoritats, a l’evitar que l’hoste toc més superfícies de les estrictament necessàries. A més, el fabricant alemany disposa també d’una sèrie de mecanismes elèctrics les tecles compten amb un tractament antibacterià actiu.

En resum, la proposta de JUNG no només cobreix les necessitats d’eficiència i control de qualsevol establiment hoteler, sinó que proporciona un indispensable valor afegit a la seva oferta en el context actual ‘post-covid’. De la seva qualitat i conveniència dependrà sens dubte el futur de molts hotels espanyols.

 

 

Comparteix!