SEATTLE / ESTATS UNITS

La plataforma de comerç electrònic de mobles Living Deep s’ha fixat com a objectiu aconseguir que els seus clients comprin menys. Per aconseguir-ho ofereix una selecció de productes per a la llar de marques verdes líders i espera convèncer la gent a gastar una mica més en productes sostenibles i d’alta qualitat que durin molt més de temps.

El conseller delegat i cofundador de Living Deep, Jason F. McLennan, ha dit que la plataforma vol desafiar el “statu quo del consumisme, que consisteix a comprar massa coses sense tenir en compte els seus impactes ambientals i socials”. En lloc d’això, el lloc ajuda els clients a prendre decisions informades perquè puguin invertir en productes més duradors. A més, l’empresa no només escull els productes que ven per durabilitat i bellesa, sinó també per la responsabilitat social i mediambiental de les empreses que els fabriquen i els posen a la venda. 

Fer si fos poc, Living Deep ofereix als clients un mecanisme per compensar el carboni creat per la seva compra i el seu enviament.

 

Més info

Comparteix!